Школски одбор
Орган управљања Школе
Дужности школског одбора:
-доноси статут, правила понашања у установи и друге опште акте и даје сагласност на акт о организацији и систематизацији послова;
-доноси предшколски, школски, односно васпитни програм (у даљем тексту: програм образовања и васпитања), развојни план, годишњи план рада, усваја извештаје о њиховом остваривању, вредновању и самовредновању;
-утврђује предлог финансијског плана за припрему буџета Републике Србије;
-доноси финансијски план установе, у складу са законом;
-усваја извештај о пословању, годишњи обрачун и извештај о извођењу екскурзија, односно наставе у природи;
-расписује конкурс и бира директора;
-разматра поштовање општих принципа, остваривање циљева образовања васпитања и стандарда постигнућа и предузима мере за побољшање услова рада и остваривање образовно-васпитног рада;
-доноси план стручног усавршавања запослених и усваја извештај о његовом остваривању;
-одлучује по жалби, односно приговору на решење директора;
-обавља и друге послове у складу са законом, актом о оснивању и статутом.
Чланови Школског одбора Земунске гимназије:
у припреми
Мандат Школског одбора траје 4 године, почев од од 23.07.2018. године.
Последње актуелности
2022-2023
05.03.2025.
ОБАВЕШТЕЊЕ О АКТИМА
27.02.2025.
ПЛАН ЈАВНИХ НАБАВКИ ЗА 2025.
26.02.2025.
СТАТУТ ЗЕМУНСКЕ ГИМНАЗИЈЕ
10.12.2024.
“СТОП ПЕТАРДАМА”
Занимљива чињеница
„Никада нисам осећао такав спокој као после ове посете Земунској гимназији .“ (Давид Албахари, 13.11.2003.)
© Земунска гимназија - Сва права задржана. Израда сајта: КИО д.о.о.